Tapahtumat

Tapahtumiin osallistujien nimet kerätään osallistujaluetteloon tapahtuman järjestämiseen asti. Tämän jälkeen tiedot hävitetään. Mahdolliset maksutiedot säilytetään kirjanpitoa varten. Tietoja ei luovuteta eteenpäin. (Tietosuojalaki)

Ilmoittautumislomake:

PIEKSÄMÄKI POP

Ammattiosasto on hankkinut lippuja Poleenin puistossa järjestettävään PIEKSÄMÄKI POP tapahtumaan pe-la 5.8.-6.8.2022. Jäsenille lipun omavastuu on 40 €. (Normaali hinta 59€). Tapahtuman esiintyjät ja aikataulun voit käydä katsomassa lippu.fi -nettisivuilta. https://www.lippu.fi/event/pieksaemaeki-pop-poleenin-puisto-15451235/?affiliate=0NW

Liput maksetaan ammattiosaston tilille (FI25 5340 0040 1051 30). Kuitti on esitettävä lippua noudettaessa.

Lippu on noudettavissa Pieksämäen terveyskeskuksen laboratoriosta/Sandra Manninen (sandra.manninen@islab.fi 0440991260) Kuitti on esitettävä lippua noudettaessa! Lunastamattomasta lipusta veloitamme lipun täyden arvon (59 €).

Sitovat ilmoittautumiset sekä maksu on suoritettava 20.7.2022 mennessä!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ehdota tapahtumaa tai anna vinkki toiminnasta jota haluaisit ammattiosaston järjestävän!

Mikäli toivot yhteydenottoa, muista täyttää yhteystietosi!

Heinäkuu 2022

Ei tapahtumia